vrijdag 26 juni 2009

Holiday!

Alweer meer dan een week is het akelig stil op mijn blog. Dit omdat ik er inmiddels al twee heerlijke weken vakantie op heb zitten inclusief een weekje Portugal! Nu zijn de temperaturen hier in Nederland ook heerlijk en dus is er ook na terugkomst nog weinig aan de knutseltafel gedaan en plaats ik nu even een oudje. Morgen staat er bij mij nog een uitje naar een hele mooie scrapwinkel op het programma met meteen daarna een weekendje met vriendinnen. Begin volgende week zit ik nog een paar dagen in Londen en ik weet zeker dat ik daarna weer overloop van inspiratie zodat ik weer wat nieuws op mijn blog kan plaatsen!
Dit kaartje heb ik gemaakt met een stempel van Magnolia uit de paasserie. Het papier is van Little Yellow Bicycle's Baby Girl lijn en de kleine stukjes lint zijn afkomstig uit de serie 'Fall'. Dit lint is er in vrij veel verschillende kleurtjes en kun je voor veel doeleinden gebruiken met die leuke blaadjes die eraan vast zitten, een heerlijk hebbedingtje dus! Geniet van het lekker weer en tot snel!

It's very quiet on my blog for the last couple of weeks. There is a reason for this and it's a very good reason: at this moment I am celebrating my summerholiday! The last week I spend in Portugal and this week I spend a lot of time in the garden because of the lovely wheater. Tomorrow I go visit a big scrapstore and after that I go visit some friends at the other side of the country. Next week I go spend a couple of days in London. After my Londontrip I think I will find some new inspiration (and a rainy day or something like that) for new cards. Before that I will post a card I've made a while ago.
The stamp is from the Magnolia Eastercollection. The papers are from Little Yellow Bicycle's Baby Girl Line and the small pieces of ribbon are from 'Fall'. This ribbon can be bought in many different colours and you can use it on so many projects, it has the cutest little leafs! I hope you enjoy the nice weather too and I'll post soon!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten