maandag 7 september 2009

Friday Sketchers 68

Deze week moesten er weer een hoop kaartjes gemaakt worden voor verjaardagen en verhuizingen binnen mijn familie en vriendenkring. Hartstikke leuk om te doen natuurlijk! Deze kaart gaat morgen ook op de post voor een vriendin die op zichzelf is gaan wonen. Ik heb de kaart gemaakt volgens de sketch van Friday Sketchers en er zelf nog wat bloemetjes aan toegevoegd. De paarse plastic bloemetjes komen uit een heel grote zak die ik van de week bij een plaatselijke discountzaak kocht. Toch vind ik ze er helemaal niet goedkoop uit zien!
Het papier is van een blokje wat ik een paar weken geleden op de Knotsgekke kaarten- en scrapdagen in Goes heb gekocht. De afbeelding is een Gorjuss Girl van Sugar Nellie die ik ingekleurd heb met mijn Copics.
Fijne avond! Ik ga lekker van mijn vrije avond en dag genieten, na een heel weekend hard werken is dat heerlijk!

This week there were a lot of birthdays and other celebrations on the calender. So I had to make a lot of cards for family and friends. I'll send this one to a friend because she moved to a place of her own. I've used the sketch from Friday Sketchers and I added some flowers on it. I've bought the purple plastic flowers in a discount shop last week, but I don't think they look cheap! The paper is from a little paperpad I've bought at the Knotsgekke kaarten- en scrapdagen in Goes. The stamp is a Gorjuss Girl from Sugar Nellie. I've coloured the image with my Copic Markers.
Have a nice evening! I am going to enjoy a lovely free evening followed by a lovely free day after a weekend of hard working!

Papers: unknown paperpad
Stamp: Gorjuss Girls, Sugar Nellie, coloured with Copics
Flowers: Artemio and from the discount shop

Geen opmerkingen:

Een reactie posten