woensdag 27 januari 2010

Just Magnolia - Jay Jay's sketch

Een kleine post voordat ik zometeen moet gaan werken. Het kaartje wat ik dit keer heb gemaakt, heb ik volledig volgens de sketch van Just Magnolia gemaakt. Het papier komt uit een blokje met daarin verschillende matten van K&Company. Ik heb maar een velletje gebruikt maar door de bloemen mis ik geen andere velletjes. Het lintje heb ik door een brad gehaald die daarvoor bedoeld is, ik vind het altijd wel een chique effect geven. Voor het eerst heb ik door een van mijn mooie bloemen een schaar gezet, maar ik vind het effect wel heel leuk geworden. Fijne woensdag allemaal!

A little post because I am going to work in a few minutes. I've made a card for the Just Magnolia challenge blog. The paper is from a little stack from K&Company. I only used one piece of paper but I don't think that's a big problem on this card. I've used a brad-ribbon (no idea if this is the good word but you can use it as a brad with ribbon), it makes the card chique. For the first time, I've cut some of my flowers, but I like this effect. Have a nice wednesday!


papers: Brenda Walton (K&Company)
stamp: Magnolia, Inkadinkado
tools: cuttlebug with Joy! flowers dies, Copic Markers
embellishments: big flower (Artemio), ribbon-brad (Artemio), brad (Artemio), little pearls & ribbon (unkwon)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten