dinsdag 9 maart 2010

Create 4 Fun - challenge week 10

Gisteren heb ik mezelf weer eens flink uitgeleefd op een kaartje voor de Create 4 Fun challenge. Ik moet zeggen dat ik zelf erg tevreden ben over het resultaat. Misschien komt het door het papier dat uit het Eline Vintage beige & pink blokje van Marianne Design komt. In dit leuke blokje zitten acht op elkaar afgestemde velletjes met hele mooie vintage dessins in mijn lievelingskleur wat betreft kaarten maken: roze. De Eline Vintage stempel past er perfect bij en met een simpel roosje en wat plakpareltjes had ik snel een mooie kaart gemaakt! Ik ga nog even lekker verder frobelen vandaag! Dank jullie wel voor jullie reacties!

Yesterday I've been making this card and I am really happy with the result. I made this card following the challenge on Create 4 Fun. Maybe it's because of the nice paperpad from Marianne Design (Eline's Vintage beige & pink). In this pretty paperbloc there are eight matching vintage papers and they are allmost all in my favorite colour for cardmaking: pink. The Vintage textstamp fits perfectly and with the little flower and rose the card is perfect for me. I am going to clean a bit and after that I want to make some more things. Thanks for watching!

stamps: Magnolia, Eline's Vintage Text Stamp (Marianne Design)
papers: Eline's Vintage pretty paperbloc beige & pink (Marianne Design)
tools: cuttlebug, nestabilities small scalloped ovals, derwent pencils with odourless mineral spirit, distress ink worn lipstick
embellishments: rose (prima), flower, pearls

2 opmerkingen:

  1. your tilda and card are very beautiful
    bizz Mu

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind 'm schitterend.
    Waanzinnig mooie kleurtjes heb je gebruikt.
    Bedankt dat je meedoet met de Create4fun Challege van deze week

    BeantwoordenVerwijderen