zondag 25 april 2010

Marianne Design challenge #8: Thema Holland

Deze week kwam voor de tweede keer het blad Hobbyzine uit. De eerste keer was ik al laaiend enthousiast, maar deze keer nog meer. Zoveel mooie en inspirerende voorbeelden! Ik baalde gewoon dat ik pas gisteren aan de slag kon. Ik had mijn idee namelijk al vanaf woensdag in mijn hoofd zitten en het papier lag ook al klaar... Omdat dit mijn kaart is voor de challenge op het blog van Marianne Design heb ik gebruik gemaakt van een Snoesje knipvel. De Snoesjes zijn absoluut mijn favoriete knipvellen van de laatste tijd. Verder ben ik weer aan de slag gegaan met magic dots, zo een leuke techniek met een fantastisch resultaat! Het patroon voor de magic dots heb ik dus uit de Hobbyzine gehaald. Het papier komt uit mijn restbakje aangezien ik door een aanstaande verhuizing moeilijk bij al mijn gewone velletjes kan. De bloemetjes heb ik gestanst met de cuttlebug met behulp van de Joy! mallen en daarna gesponst met inkt terwijl het bloemetje nog in de stans lag, dan krijg je dit leuke resultaat; altijd een passend bloemetje bij je kaart! Nog wat frutstels om het af te maken en toen was ik tevreden! Fijne zonnige zondag!

This week the magazine Hobbyzine showed up for the second time. The first one was very very good, but the second one was even better! So many beautiful, inspiring examples. I've had an idea since wednesday but I could'nt start untill yesterday! Because I've made this card for the Marianne Design Challenge Blog I've used a Marianne 3D-image: a Snoesje. The Snoesjes are definitely the best 3d-images I've seen the last months. I've used my magic dots again, the pattern is a pattern from the Hobbyzine. The papers are from my old box. I am going to move in a couple of weeks, so my craftroom is full with boxes and I could'nt reach my new papers! I've made the flowers with the Joy! dies and the cuttlebug. When you put some ink on the white flowers when they are still in the die, you get this lovely effect and you will have always flowers in the right colour! I've added some embellies and then the card was good for me! Have a lovely sunny sunday!

papers: Honeypie (Cosmo Cricket), Pipoos glitterpapier
image: Snoesje (Marianne Design by Hetty Meeuwsen)
stamp: Eline's vintage text (Marianne Design)
tools: Joy! dies flower, cuttlebug, cricut and cartridge George and basic shapes, deep edge punch Garden Trellis (Martha Stewart), leaf punch (Pipoos), magic dots piercing tool
embellishments: pearls, brad, magic dots mossgreen, green wire (Pipoos)

4 opmerkingen:

  1. Hele vrolijke kaart !
    grtjes
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kaartje hoor.

    Bedankt voor het meedoen met de challenge

    Groetjes Renate - DT Marianne Design

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt ER EEN Prachtig Kaartje van gemaakt
    Bedankt OM mee te DOEN ontmoet de uitdaging
     
    Groetjes Nadia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie kaart
    vrolijke kleuren
    leuk dat je meedeed
    groetjes jolanda bongers
    DT team MD

    BeantwoordenVerwijderen