maandag 23 mei 2011

Marianne Design - label

Woehoe, ik ben helemaal in mijn nopjes vandaag. Ik zag net dat ik een candy heb gewonnen bij Nicole! Het is voor de allereerste keer in de tweeenhalf jaar dat ik nu blog dat ik iets win :) Ik heb een taperoller gewonnen, het schijnt een van de beste te zijn, dus dat gaan we eens even uittesten! Ik ben dus helemaal blij :) Maar goed, er is ook nog iets wat ik vandaag wilde posten, namelijk dit label. Soms heb je weleens dat je ineens een leuk idee hebt bij een bepaalde challenge en dat had ik gisteren bij de challenge op het blog van Marianne Design. Je moest hiervoor een label maken. Omdat ik dacht dat het prachtig weer zou worden wilde ik iets met borduren doen. Helaas viel dat weer een beetje tegen, maar ik heb toch lekker binnen zitten borduren. Ik heb gewerkt met de quilt stencils, het vrolijke Elines Flowerz papier en een schattige flowergirl erop. Fijne maandag allemaal en bedankt voor het komen kijken!

Woohoo, I am so happy today, I just saw that I've won a candy at Nicole's blog. It's my first time of winning  something in Blogland :) I've won a taperoller, the best there is, they say, I will try that offcourse :) 
Back to my post: I've made this label yesterday. Sometimes you see a challenge and immediately you know how you want to make this challenge. I saw the challenge at Marianne Desingn Challenge Blog and the label popped in my head immediately. Because they promised the weather would be great, I really wanted te do something with stitching. Unfortunately the weather was a little bit grey, but I've stitched my card while I was indoors! I've worked with the quilt stencils, the happy Eline's Flowerz paperpad and the cute little flowergirl stamp. The textstamp says: Flowergreatings. Have a lovely monday and thanks for watching!


Stamps: Flowergirl (MD), textstamp (MD)
Papers: Eline's Flowerz (MD)
Tools: quilt stencils flower (MD), DMC yarn in green and pink, butterfly punch (Pipoos)
Embellishments: green ribbon, flowershaped brad (Artemio)
Coloured with: distress ink

4 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart Chantal! Erg leuk gedaan zo met die bloem!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi en prachtig van kleur en ook schitterend ingekleurd!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige label heb je gemaakt!

    bedankt voor het meedoen met de challenge
    gr Wybrich
    Designteam MD

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Chantal je hebt een praqchtige label gemaakt en nog gefeliciteerd met je prijs.
    Bedankt voor het meedoen.

    Gr. Anita
    Designteam MD

    BeantwoordenVerwijderen