zondag 25 september 2011

Tag you're it



Ik was getagged op het blog van Marijke en Chantal zag ik. De bedoeling is dat je dan tien dingen over jezelf verteld die anderen nog niet van je weten. Normaal ben ik niet zo van awards en dingen, maar dit vind ik wel erg leuk en dus doe ik graag mee :)

1. Misschien al wel bekend, maar ik kan het niet laten om het te pas en te onpas te vertellen: volgend jaar op 1 juni ga ik trouwen met mijn vriend :)

2. Hij heeft me op een heel originele manier ten huwelijk gevraagd: hij heeft namelijk een kaartje voor mij geknutseld (jaja, met behulp van mijn cricut en fotorandschaar) en daarin heeft hij het gevraagd. De lijmresten maakten het alleen maar supercute ;)

3. Ik woon op dit moment alweer ruim vier jaar in het gezellige Brabant, maar ben van oorsprong een echte Zeeuw (en dat is af en toe nog goed te horen ook), toch zou ik niet meer terug willen, het is hier veel te gggezelligggg :)

4. Ik heb pabo gedaan en heb heel eventjes voor de klas gestaan. Helaas vond ik de druk erg groot en ben daarna gaan werken als filiaalmanager in een hobbyzaak, iets wat ik nu alweer drie en een half jaar met veel plezier doe.

5. Naast scrapkaarten en lay-outs maken doe ik nog een  hele hoop andere hobbydingetjes: ik maak tegenwoordig graag taarten en cupcakes, maar kan ook ineens weer avonden zitten haken, borduren of doosjes zitten maken, ach ja, het houd je bezig he ;)

6. Sinds alweer ruim drie-en-een-half jaar hebben wij een kat: Butters. Het is een schat van een kat tegen mij en mijn vriend maar zodra er visite komt verandert hij in een monster en is niemand meer veilig. Het is dan ook erg moeilijk om iedereen ervan te overtuigen dat hij echt heel lief is :)

7. Mijn opstartritueel 's ochtends bestaat uit uit bed komen, ontbijt maken en eventjes alle blogs checken. Zonder dit ritueel kan ik heel moeilijk aan mijn dag beginnen. Het gebeurt alleen wel eens dat het onverhoopt al tijd is voordat ik alle blogs heb gecheckt (zoals nu, ik loop inmiddels alweer twee dagen achter).

8. Ik rijd rond in een kleine auto (waar ik overigens ook een bijnaam voor heb), iedereen maakt er grapjes over, maar uiteindelijk lach ik het hardst als ik bedenk hoe zuinig hij rijdt en hoe weinig hij aan wegenbelasting kost.

9. Ik ga ontzettend graag naar Zumba, ik heb dan wel niet van die losse heupen, maar het is altijd erg gezellig en geeft weer nieuwe energie

10. Ik vind de animatieserie Southpark helemaal geweldig. 

Ik geef hem door aan de volgende dames, maar voel je vooral niet verplicht!

Sandy
Anneke
Annemarie en Merit
Brenda
Heleen 

Wat ik trouwens ook nog steeds niet gezegd had: vorige week had ik een top 3 behaald bij Anyone for Anya met deze herfstige kaart, daar was ik heel trots op :)
Fijne zondag verder, ik ga kijken of ik nog een kaartje kan fabriceren en tegelijkertijd ook nog van de zon kan genieten!

Groetjes,
Chantal

3 opmerkingen:

  1. Wat leuk om meer over je te weten te komen! :) ben nu wel heel nieuwsgierig naar de bijnaam van je auto'tje!?
    Groetjes, Johanna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je meedoet, zelf zijn wij ook niet zo van de awards maar dit is weer net iets anders! Leuk om die dingetjes over je te lezen enne wanneer ging je ook alweer trouwen.........:))) Gefeliciteerd met je top 3 plekkie.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk zo van alles te weten komen over elkaar he :) En dank je wel om hem door te geven! Ga eens nadenken over dingetjes van mezelf :)
    Groetjes Anenke

    BeantwoordenVerwijderen