zaterdag 7 januari 2012

Kerstkaartjes bewaarmap

Vandaag heb ik mijn laastste kerst-projectje voor jullie, dat beloof ik :). Ik had ergens in een blad gelezen over een mapje waarin je je kerstkaarten bewaard. Dat leek me wel erg leuk en vooral handig om te doen en dus ben ik daarmee aan de slag gegaan. Het leuke is, is dat je werkt op een groter formaat dan een kaart en dat je er dus lekker wat op kwijt kan. Het resultaat kun je hieronder zien en ik ben er best wel blij mee en waarschijnlijk word ik ook weer blij als ik volgend jaar mijn kerstkaarten tevoorschijn haal terwijl ze in dit mapje zitten!
Verder heb ik hieronder ook nog een foto toegevoegd van de candy die ik bij Chantal heb gewonnen. Wat een ontzettend gave candy is dat: prachtig papier, veel afdrukjes, een heel leuke creatable (en mijn excuus om de slee dan ook maar te kopen :) ) en een heleboel versierdingetjes, superleuk! Ik wens jullie allemaal een fijne zaterdag, de zon laat zich hier weer even zien, heerlijk na al die regen!

***************************************
The Dutch Magnolia Chickies: alles behalve een kaart
Papertake Weekly: anything goes
***************************************

Today I will show you my last Christmas project... I've read in a magazine something about a storagefolder for you Christmascards. I really liked this idea and made one for myself. This folder is 20cm x 20cm and that's a little bigger then a normal card. You can see the folder underneath this post.
The other picture is from the candy I've won at Chantals blog. It is so nice: beautiful papers, lots of images, a very lovely creatable (and now I have to buy the sleigh, lol) and lots of embellishments. I wish you all a lovely saturday, it's finally sunny in Holland after a couple of rainy days!

Papers: Sweet Christmas Dreams (Magnolia)
Stamps: Sweet Christmas Dreams (Magnolia), Eline's forest (MD)
Tools: cricut & George and basic shapes, cuttlebug, creatable tree (MD), liquid applique
Embellishments: snowstars (Dille&Kamille), see-through-stones (Tulip), rose, ribbon (Action), identipen red 
Coloured with: derwent coloursoft

14 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee van die opbergmap, ziet er helemaal prachtig uit!!! Gave candy!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dit prachtig gemaakt Chantal.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk mapje!
    Gefeliciteerd met je gewonnen Candy!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een goed idee om een bewaarmap te maken. 't Is superleuk!
    Veel plezier met je candy.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Chantal

    Wat een super leuk idee om zo een mapje te maken!
    En hij is nog super mooi geworden ook!

    XXX Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Chantal,

    Wat een gaaf idee zo'n opbergmap voor kerstkaarten. Leuk ook zoals je de voorkant opgesierd hebt! Wat een mooie spulletjes heb je gwonnen, veel plezier ermee!

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Chantal,

    origineel mapje! Leuk om zo je kerstkaarten te bewaren.
    Ben benieuwd wat je met de de mooie dingen uit je gewonnen candy gaat maken!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Chantal, wat leuk zo'n mapjeen handig om je kerstkaarten zo bij elkaar te verzamelen. En wat een leuke candy heb je gewonnen en inderdaad als je het hert hebt moet je ook de slee :)
    Groeten Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige creatie! Goeie tip een opbergmap.
    Leuk dat je mee doet met de challenge van de DMCC.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een leuk idee zo'n opbergmap ,mooi gedaan
    bedankt voor je deelname aan DMCC
    groetjes miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super mooie map heb je voor de
    kerstkaarten gemaakt en bedankt voor
    het meedoen bij DMCC

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk idee zeg, heel mooi. Bedankt voor het meedoen met de challenge van DMCC.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een goed idee, zon opbergmap voor je kerstkaartjes. Ziet er heel mooi uit. Dankjewel voor het meedoen bij DMCC

    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen