donderdag 1 maart 2012

DDCC - tic tac toe

Het is alweer mijn donderdag bij Dutch Dare Card Challenges en dus heb ik weer een kaartje gemaakt. Ik vind het nog steeds erg leuk om deel uit te maken van het Design Team. Dit keer hebben we als challenge weer een bingokaart, een van mijn favoriete challenges omdat je er zo lekker allerlei kanten mee op kan. Ik heb gekozen voor de lijn - bright colors - bling - buttons/brads - . De heldere kleuren spreken voor zich, de glitter zit verwerkt op het papier en heb ik in de vorm van stickles aangebracht op sjaal en hoedrand van de hond en de knoopjes en brads zijn denk ik ook wel goed te localiseren :) De afbeeldingen is 'Get along little doggie' van Meljen Design die tevens onze sponser is van deze week. Het is weer even een heel andere kaart dan mijn zoete, lieve Magnoliakaartjes, maar ik ben toch wel happy met het resultaat! Bedankt weer voor jullie lieve reacties!

***************************************************

It's thursday again at Dutch Dare Card Challenges and time for another challenge. I really enjoy being in the DT. This time we have a tic-tac-toe challenge. I used the diagonal line - bright colors - bling - buttons/brads -  The bright color is very obvious, the blings is on the DP and on the dogs scarf (stickles) and I think you can all find the buttons and brads. The image is 'Get along little doggie' from Meljen Design who is our sponsor this week. It's a different card this time but I am still very happy with the result. Thank you for your lovely comments!

 Stamp: Get along little doggie (Meljen Design), textstamp Awesome
Papers: Glitter Summer (Pipoos)
Tools: cuttlebug, creatables tree (MD LR0203), stickles stardust
Embellishments: brads (making memories), buttons (making memories)
Coloured with: copics


10 opmerkingen:

  1. Wat is je afdrukje gaafff!! Een super mooie kaart!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Chantal,

    leuke kaartje heb je gemaakt! Inderdaad heel anders dan de lieve magnoliaatjes, maar ook wel eens leuk om te maken, he?
    ik zal eens gaan kijken naar de site waar jij DT-lid bent. Dat heb ik tot nu toe niet eens in de gaten gehad.....

    Groetjes, GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wAt een prachtige kaart!! En die stempel is ook helemaal super.Mooie kleurencombi ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart! Geinig is het afdrukje.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Chantal,
    wat een leuke kaart, erg mooie afbeelding ook. Leuk gedaan met die bingo keuze.
    Groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een grappig afdrukje is dit, leuk en vrolijk kaartje!!

    Groetjes, marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk kaartje is dit Chantal! Erg leuk stempeltje ook :)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een vrolijk kaartje!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Chantal, het is weer eens wat anders dan Magnolia. Ik vind ze leuk hoor, maar soms ook wel een beetje zat. Dus helemaal leuk je hond met de sjaal om die met glitters is bewerkt. Die boom doet het ook erg goed. Gewoon een kleurig en leuk geheel.
    Mag je vaker doen! Even terug gekeken en ik vind het poëziealbum en het blik super.
    Gezellige lieve groetjes LIda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oooohhhhh.....en deze is ook erg leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen