vrijdag 1 juni 2012

Wedding Candy!

Lieve blogvolgers, nog maar een maandje en dan is het zover: dan stap ik in het huwelijksbootje met mijn allerliefst Joost. Om dit heuglijke feit ook een beetje met jullie te vieren wil ik voor deze feestelijke dag een candy uitschrijven. Het is tevens ook alweer een tijdje geleden dat ik een candy heb weggegeven dus ook wat dat betreft werd het weer eens tijd ;-)

Wat moet je hiervoor doen?
- Volger van mijn blog zijn (of worden)
- Een reactie achterlaten onder dit bericht
- Mijn candy vermelden op je blog (mag in de sidebar)
- Wanneer je mij een kaartje wil sturen, kun je mij een e-mail sturen (channieke@hotmail.com) en dan zal ik je mijn adres mailen. Wanneer je dit doet, loot je twee keer mee voor de candy

Op 1 juni is de grote dag. Tot die tijd loopt de candy ook. In de week na onze bruiloft zal ik de winnaar bekend maken op mijn blog.Wat er precies in de candy zit houd ik nog even geheim...


Dear Blogfollowers, only a month untill my wedding with my hubbie-to-be Joost. To celebrate this with you I would like to offer you a candy. It's been a while since I've posted a candy so it's the perfect time for it right now.

What do you have to do?
- Be or become a follower of my blog
- Leave me a comment on the post
- Put my candy on your blog (sidebar is ok)
- When you send me a card (you can mail me at channieke@hotmail.com for my address) I will put your name in the box twice so you have more chance to win the candy.

The big day is at june first. Untill that time my candy will run. In the week after the wedding I will put the winner on my blog. What's exactly in my candy is a little secret...


20 opmerkingen:

  1. Hoi Chantal,
    natuurlijk doe ik me met deze candy!! Wat schiet het al op, 1 juni.... Ik ga je mailen voor je adres!
    Kaartjes sturen is onze specialiteit, toch? En dan natuurlijk de zelfgemaakte!

    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je een candy weggeeft omdat je gaat trouwen. Ik doe graag mee.
    Een hele gezellige voorbereiding voor jullie huwelijk.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Chantal, wat leuk dat je je huwelijk met ons wil vieren. Als het net zo'n mooie dag wordt als vandaag, kan de dag vast niet meer stuk zeg.
    Ik ga je even mailen voor je adres.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Chantal, spannend hoor!! Heel veel succes maar vooral veel plezier met de laatste voorbereidingen. En natuurlijk waag ook ik graag een gokje voor je verrassingscandy. Groetjes Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk!!! En al over een maand... Gefeliciteerd!! Je bent vast druk met de voorbereidingen voor deze dag :) Ik duim voor mooi weer op 1 juni!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Alvast gefeliciteerd.
    Heb je candy op mijn blog gezet en je een mailtje voor je adres gestuurd

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Natuurlijk alvast van harte gefeliciteerd. En ook ik ga zeker voor je duimen op stralend weer. Dus ik zou zeggen heel veel plezier en lekker genieten van die dag. Ik ga proberen om mee te kunnen doen aan je candy,maar ik moet je eerlijk vertellen met de nieuwe versie van blogland lukt het even niet zo. Maar ga zeker mijn best doen.

    Veel liefs Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Chantal, dat komt dichterbij he! die grote dag :) Ik wil zeker en vast meedoen met je candy en een kaartje sturen moet ook wel lukken ;)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Alvast gefeliciteerd met één van je allermooiste dagen in je leven ! Geniet nu alvast van de voorpret !!! Je candy staat op mijn blog en ga ik ga alvast duiemen draaien (ook dat het mooi weer voo je zal zijn)
    Groetjes, Anreda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Chantal, ben via via op je blog gekomen! Alvast gefeliciteerd en leuk dat je dat wil vieren met een candy!
    Ik doe graag mee!
    Op mijn blog staat ook een candy, dus als je zin hebt doe gerust mee!
    Je maakt trouwens ook hele mooie kaartjes, dus ik kom zeker nog vaak terug!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk dat je meedoet met mijn candy Chantal, vergeet je niet om je ook aan te melden als volger??
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Chantal zo,zo,1 juni stappen jullie dus in het huwelijksbootje,leuk hoor! Ik stuur iets anders dan een kaartje,als je begrijpt wat ik bedoel,ha,ha,ha,heel veel succes veel liefs en tot Zwaps en Candy!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Via via op jouw bloggie aangekomen....
    ik heb wat rondgekeken en je maakt hele leuke dingen....en....
    wat leuk voor je dat je gaat trouwen....dus best wel een spannende tijd voor jullie....
    Ik wil graag met jouw verrassingscandy mee doen, en ga ook aan de slag om je een kaartje te sturen
    Ben ook volger geworden en zet zometeen je candy op mijn sidebar.
    veel plezier met alle voorbereidingen...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk! Gefeliciteerd alvast!! Je bent vast nog druk met de laatste voorbereidingen, spannend!! Je hebt iets heel moois om naar uit te kijken! Ik waag graag een gokje en er komt zeker een kaartje naar je toe.. Veel plezier met de 'voorpret'!!
    Lieve groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat geweldig nieuws Chantal en alvast een fijne dag toegewenst ik hoop dat het weer zich van zijn goede kant laat zien. Ik doe graag mee aan deze candy en zal je mailen voor het adres zodat ik je een kaartje kan sturen.
    Liefs Jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. heej chantal.

    wat een leuk idee en ook nog eens spannend.
    wij willen je alvast een hele leuke dag toewensen.

    groetjes martha en margret

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Chantal

    Dat moet wel een super leuke dag voor jullie worden
    Alvast gefeliciteerd

    groetjes Carol

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Chantal,

    Alvast een hele mooie dag gewenst met prachtig weer:0)
    Wij mogen nog iets langer wachten tot de grote dag...
    Spannend zo'n candy en ik doe graag mee!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Graag doe ik mee met je Candy!
    Daarnaast zal ik je een mooie kaart sturen...

    Een hele fijne dag vrijdag toegewenst!

    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Lieve Chantal gefeliciteerd nu officieel bruidje!!!
    Heb je genoten heerlijk op je bruiloft en goed weer gelukkig hé!
    Met heel veel liefs van Marije MDS

    BeantwoordenVerwijderen