maandag 19 november 2012

Happy Christmas

Zo, de vakantie is voorbij, maar aangezien maandag en dinsdag altijd mijn vrije dagen zijn, heb ik nog even de tijd om weer in het 'gewone' ritme te komen. Het afgelopen weekend hebben we gezellig met de schoonfamilie in een huisje gezeten om te vieren dat mijn schoonouders 45 jaar getrouwd waren. Het was erg gezellig, maar jammer dat nadat ik het vorige weekend ziek was, mijn man nu ziek werd... Maar goed, we hebben lekker genoten van de aankomst van de Sint, spelen in de speeltuin met de kleine nichtjes en de wandelingen door de prachtige Veluwse omgeving.
Dit kaartje maakte ik de voordat we weg gingen. Ik had zin in lekker priegelig kleurwerk en daar is deze stempel natuurlijk zeer zeker voor geschikt. Ik heb lekker wat gespeeld met de Twinkling H2O's. Op de foto is dit moeilijk te zien, maar in het echt zie je de mooie glans erg goed. Verder papier uit een blokje van Dovecraft van vorig jaar: een dik blok met 72 velletjes met erg vrolijk kerstpapier, ik ben er nu nog steeds fan van. Met deze kaart wil ik meedoen met de challenge van Allsorts van deze week: 'it's a gift', nou, cadeautjes staan er genoeg op :-)
Morgen zal ik jullie blogs weer een bezoekje brengen, ik ga me nu nog even buigen over de was en de strijk (het fijne cadeautje aan het eind van de vakantie, haha).

Stempel: Parcel Mount (Nellie Snellen), tekststempel (Forever Friends)
Papier: Fancy Christmas (Dovecraft)
Embellishments: Flower met glitter (Petaloo)
Gekleurd met: Twinkling H2O's

13 opmerkingen:

  1. een enige kaart Chantal:0)wat een lieve stempel!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die stempel is super cute!! Hele mooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lief kaartje hoor, heel schattig! Succes met je was en strijk, dat hoort er bij hè maar de mooie herinneringen die blijven en daar gaat het om.
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een leuk en lief kaartje ! mooi
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hé bah dat nou net je man ziek moest worden het afgelopen weekend maar gelukkig hebben jullie wel genoten Chantal. Nog gefeliciteerd trouwens met je schoonouders. Wat heb je een ontzettend mooi kaartje gemaakt, ik vind hem prachtig. Geniet nog eventjes van je laatste vrije dagje morgen.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schattig kaartje!! Geniet morgen nog even van je laatste vakantiedag, Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Chantal, Jammer dat je man ziek werd dit weekend, maar fijn dat jullie toch genoten hebben. Je kaartje is in deze kleurtjes wel heel schattig geworden.
    groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijn dat jullie het goed hebben gehad!! Alleen jammer van het ziek zijn.. Het is een heel vrolijk kerstkaartje geworden! Leuk!
    Lieve groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Vervelend dat je man ziek was, gelukkig dat jullie toch genoten hebben van het weekendje weg! Schattig kaartje, lieve kleurtjes!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Erg lief kaartje chantal! Groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Och och,er moet dus nog een reisje komen,haha?O.k bij de 12,5 jaar dan;)zonder gekheid,ik hoop dat jullie toch nog hebben kunnen genieten ondanks alles en dat je allebei toch weer wat op hebt kunnen laden.Je kerstkaartje is een snoepje in die lieve kleurtjes,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super cute card - sweet image.
    Thanks for sharing it with us at Allsorts this week.
    Good luck.
    Debs xx

    BeantwoordenVerwijderen