maandag 8 september 2014

Don & Daisy aan het nazomeren

Op deze mooie nazomerdag heb ik weer eens een kaartje voor jullie. Voor vrienden die binnenkort gaan verhuizen maakte ik deze kaart met Don en Daisy erop. Don geeft aan Daisy een bloemetje (een nieuwe stek met een beetje doordenkwerk ;) ) Ze zitten fijn samen op het muurtje van hun nieuwe huis nog te genieten van de laatste zomerzon: Daisy nog lekker met blote armen en benen en Don met een vestje omdat het toch al wat frisser wordt.

Ik wil met deze kaart graag meedoen met de Don & Daisy challenge: nazomeren.

Fijne zonnige dag verder!

 Knipvel: Don & Daisy (DDK3209 Marianne Design)
Papier: paperpad Summerfun (Marianne Design)
Stempels: typewriters keys alphabet (Joy!), houten letterstempels (Artemio)
Tools: cuttlebug, craftables Tiny's hearts,(CR1251 Marianne Design) creatables Flower Fantasy (LR0128 Marianne Design), creatables vlinders (LR0158 Marianne Design)
Embellishments: brad


7 opmerkingen:

  1. Gezellig en lief kaartje Chantal, leuk dat je meedoet bij D&D succes met de challenge!!
    Leuke foto ook in je sidebar!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Chantal!
    Wat een vrolijek nazomerkart met D en D! En in het echt is het ook zo heerlijk he? Ik zat vanmiddag een tijd buiten en we aten buiten. Heerlijk!!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. p.s. dacht ik dat ik alle typefouten eruit had gehaald....dit toetsenbord is een beetje vreemd, maar je snapt wel wat ik bedoel...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Chantal, heerlijk toch dat nazomerweer en mannen zijn nu eenmaal watjes he (hihi) die moeten sneller een vestje aan ;p Je kaart is een leukerd voor deze gelegenheid, lieve kleurtjes en die rondjesletters zijn ideaal vind ik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Met wat een leuke kaart doe je mee met de challenge op het Don&Daisy blog.
    Heel veel succes!!
    Groetjes
    Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lekker vrolijk kaartje!!
    Gezellig dat je meedoet bij de Don en Daisy challenge!
    Een fijne dag en zie je maandag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lekker vrolijk kaartje. Leuk met die nieuwe stek.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen