maandag 29 augustus 2016

Blijdorp :)

Jeeej, het is eindelijk weer eens gelukt om een scrap te maken :) Met zo ontzettend veel leuke foto's is het soms gewoon jammer dat het er niet altijd van komt...

Deze scrap maakte ik voor de challenge op het blog van Cards en Scrap Inspiratieblog. Dat is ook meteen de reden dat ik deze lay-out nog even op mijn oude blog laat zien. Op mijn nieuwe blog zou hij pas volgende week aan de beurt zijn en dat was te laat om nog mee te doen met de challenge ;)

Op de lay-out is Thijs te zien tijdens ons uitje naar de dierentuin van afgelopen vakantie. Het was geweldig om te zien hoe hij genoot van alle dieren en ze allemaal wist te benoemen. Zijn grote favorieten waren de giraffen en de pinguïns. Het papier kocht ik in dezelfde vakantie bij Doe-a-Ding. Het past geweldig leuk bij foto's van de dierentuin. Ik heb verder wat gekliederd met Distress Inkt en wat houten embellishments erbij geplakt. Wat bruine letters, een lintje en klaar was mijn lay-out! Op  naar de volgende ;)


Benodigdheden
* Cardstock wit
* Scrappapier The Zoo (Bella Blvd)
* Masking stencil (Action)
* Distress Inkt Vintage Photo en Spiced Marmalade
* Letterstickers, lint en houten embellishments
* Fineliner

1 opmerking:

  1. Wat een geweldig leuke inzending! Bedankt voor je deelname aan de Cards & Scrap maand challenge. Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen