Posts tonen met het label sew easy. Alle posts tonen
Posts tonen met het label sew easy. Alle posts tonen

dinsdag 9 april 2013

Lay-out in sepia

Kennen jullie dat? Dan kom je ineens van dat prachtige scrapbookpapier tegen en dan weet je zeker dat je hier ooit iets mee wil gaan doen, maar op dat moment weet je nog niet wat. En dan zomaar ineens, een paar maanden later heb je een perfecte foto voor bij dat papier en kun je er lekker meteen mee aan de slag. Bij mij gebeurt dit wat betreft lay-outs dus negen van de tien keer. Ik verzamel mooi papier en op een gegeven moment krijg ik een ingeving wat betreft een foto. Onderstaande lay-out is hier dan ook een voorbeeld van.
Het papier Almanac van Prima Marketing had ik al een tijdje liggen. Een collega had hier prachtige lay-outs mee gemaakt en ik wist zeker dat ik dit ook ooit eens wilde gaan doen. Bij het uitzoeken van wat trouwfoto's vorige week, kwam ik deze foto tegen. Ik heb hem toen meteen omgezet in sepia en af laten drukken en er deze lay-out mee gemaakt. Ik heb nog wat kleine dingen toegevoegd: een geborduurd randje met de Sew Easy, wat uitgestanste figuurtjes, bloemetjes, kant en plakparels en toen was hij wat mij betreft af. Op de journaling die onder het kaartje met memories staat heb ik nog beschreven dat deze foto heel romantisch lijkt, maar dat hij eigenlijk langs een doorgaande weg genomen is terwijl bruidsmeisje Emma net een paar druifjes in haar mond had, haha.
Fijne dinsdag allemaal verder!




Papier: Almanc (Prima marketing)
Stempels: letterstempels Eline's Huis (Marianne Design)
Tools: cuttlebug, collectables snoephartjes Engels (Marianne Design) , birdcage die (Memory Box), Sew Easy base en opzetstukje scallop, distress foam blending tool en distress inkt Vintage Photo
Embellishments: heartshape doilie, roze kant, bloemen, plakparels (Action)

maandag 21 januari 2013

Mi Cas es su Cas - alles mag

Vandaag een CAS-kaartje voor jullie. Mijn hubbie is vrijdagochtend vertrokken naar Kopenhagen en komt vanavond laat thuis. Nu dacht ik tijd zat te hebben om lekker te freubelen, maar ben zo druk geweest met werken en klussen in het nieuwe huis van mijn schoonzus en zwager dat ik op mijn geplande knutselavond (meestal zondagavond) lekker op de bank ben gaan liggen met een dekentje en een complete serie op dvd, ook weleens lekker :-) Wel heb ik tussen de bedrijven door dit kaartje weten te maken. Het is de verjaardagskaart voor mijn mannetje. Op deze manier kon ik meteen de SewEasy uittesten waar ik uiteindelijk toch na al die jaren voor gezwicht ben. En ik moet zeggen: het resultaat is echt super en je kan heel snel een kaartje maken op deze manier. Het kleine katje erbij staat voor onze eigen kater: een lekker eigenwijs beestje, de stempel past er dus perfect bij.
Ik wil mijn kaart mee laten doen met de challenge van Mi Cas es su Cas: alles mag deze keer.
Fijne maandag verder! Ik ga snel nog even de was opvouwen en in de kast leggen, voordat we weer mogen eten, klussen en dan mijn hubbie ophalen, jeej :-)


Stempel:  tekststempels (Kars), kattenstempel (Basic Grey)
Papier: groene kaart (Action), kraft cardstock (Bazill)
Tools: SewEasy met Banners opzetstukje (We R memorykeepers)
Embellishments: SewEasy floss groen (We R memorykeepers), plakparels (Action)