maandag 29 november 2010

Vintage kerstkaart

Deze keer een kaartje waar ik normaal helemaal niet in thuis ben. Het liefst werk ik gewoon met felle kleuren. Toch dacht ik (inmiddels alweer twee weken, maar was vergeten deze kaart te posten), ik ga het gewoon eens proberen en dit is het resultaat geworden. Ik heb de kunst wel een beetje afgekeken in de Marianne Doe, maar dat mag de pret niet drukken! Fijne maandag verder!

This time a vintage card, normally I am only into the bright and shiney colours. A couple of weeks ago (yes, I forgot to post this card sooner) I was going to try a vintage card. I've used the Magazine Marianne Doe for some inspiration. Have a nice monday!
image: knipvel vintage christmas (Marianne Design)
papers: Sweet Romance pretty paperbloc (Marianne Design)
tools: cuttlebug, creatables: swirl, ribbonflower, open flower, sewing machine, scissors (to distress the edges)
embellishments: organza ribbon, organza flowers (Marianne Design)

1 opmerking:

  1. Wat een prachtige kaart, hier zou ik ook nog wel eens mee willen beginnen.........maar ja het blijft allemaal zo leuk om te doen.

    Succes en groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen