zaterdag 20 november 2010

Welkom in Holland

Waar vliegt de tijd toch heen? Het ene moment zit je midden in een verhuizing in juni en het volgende moment is het november! Af en toe toch maar een beetje tijd inruimen om een kaartje te maken. Zoals dit kaartje, gemaakt voor een vriendin die deze week terug kwam na een jaar Bolivia. Over een maandje gaat ze weer terug daar naar toe maar ik wilde haar toch even welkom heten in Hollandse stijl en daarbij kwam dit Hollandse stempeltje van Ollyfant goed van pas! Ik heb naast de stempel ook gebruik gemaakt van het bijpassende papier uit de set. Ingekleurd heb ik dit keer met distress inkt. Omdat plots bleek dat ik al vrij veel kleurtjes had om randjes te beinkten en ik alleen maar een waterbrush nodig had om ook echt hiermee te gaan kleuren ben ik dit gaan doen. Inmiddels heb ik nog meer kleurtjes en vind ik ook dit (jaja, ook dit weer) een heerlijke manier van inkleuren! Met wat bloemetjes in oranjetinten was mijn kaartje af en is hij inmiddels goed ontvangen!

Where goes the time? One moment you are moving from one house to another in june and the second moment it's november! I really must take some time every now and then to make some cards. Like this one, a card for a friend who came back from Bolivia this week. She has been there for a year and in a few weeks she will return to Bolivia again. When she got back in Holland I've sended her this Dutch card. The Ollyfant stamp with matching papers is perfect for occassions like this. I've coloured with distress ink. A while ago I saw I had many colours of distress ink to ink the edges of a card. I've bought a waterbrush and from that moment I really enjoy this way of colouring. With some orange flowers was my card finished and ready to be send!

stamp: Ollyfant farmer girl (Kars)
papers: Ollyfant farmer girl (Kars)
tools: edge punch (Martha Stewart), leaf punch (Pipoos), distress ink (Ranger)
embellishments: orange paper flower (prima), orange plastic flowers (Action), brad (poolside, making memories)

1 opmerking:

  1. Daar zal je vriendin wel heel blij mee zijn, zo een beetje terug de sfeer opsnuiven van het thuisfront.
    Groetjes
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen