donderdag 2 februari 2012

DDCC - photo inspiration

Deze week inspireren we je op het DDCC blog met een foto. En een hartstikke leuke foto als je het mij vraagt :) Hij is bedacht door Simply Hue en uit die negen kleine vakjes zit voor iedereen wel wat inspiratie :) Ik heb me laten inspireren door het patroon in het derde vakje, de knoopjes en de naaispulletjes. Verder heb ik me ook zoveel mogelijk aan de kleuren proberen te houden. Al met al vind ik mijn kaartje erg gezellig geworden: lekker vrolijk zo met deze kleurtjes, helemaal mijn ding! Zijn jullie ook geinspireerd? Doe dan vooral gezellig mee!

**************************************
This week we are inspiring you at DDCC with a photo. And such a cutie, if you ask me! It's made by Simply Hue and I think that everyone will get inspired by this one! I've picked the pattern from the third little image, the buttons and the sewingthread out of it. I also tried to stick to the colours as much as possible. I think I've made a very happy card :) Are you inspired? Please come and join us!


 Stamp: Beautiful Tilda (Magnolia), textstamp friends (Kaisercraft)
Papers: paperpad vintage (Action)
Tools: cuttlebug, multi frame die rectangular (Nellie Snellen), dmc white
Embellishments: buttons (Fizzy Moon), roses blue (prima), rose pink, ribbon (Artemio), pearlvine 
Coloured with: copics

Photo-inspiration

12 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje!! Goed gelukt met de foto als voorbeeld! Lieve groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart! Mooie kleuren heb je gebruikt!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart, met hele mooie zachte kleuren!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart, dit zijn helemaal mijn favoriete kleurtjes, de foto is ook super.....nu nog tijd om mee te doen! Groetjes Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lief kaartje met schattige kleurtjes!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooi en lief kaartje chantal
    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tjee wat mooi, super vrolijke kleurtjes! Mooi met dat lint door het kadertje.

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super gelukt! En wat een leuke vrolijke kleuren. Denk niet dat ik tijd heb om me te doen, maar altijd leuk om even te kijken.

    Groetjes, GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lovely card!! Love all the cute details and your gorgeous colouring!! Hugs, Lilia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. gaaf meis al die felle kleuren erg mooi xx christa

    BeantwoordenVerwijderen