dinsdag 14 februari 2012

Geen Valentijnskaart...

En inmiddels is het zover... De dag van de liefde is aangebroken :) En nog steeds heb ik geen Valentijnskaart gemaakt, haha. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik er niet zoveel mee heb met Valentijn. En in deze tijd van het jaar met de carnaval voor de deur en een jarige hubbie-to-be zijn er gewoon andere dingen die voor gaan. Dit kaartje heb ik gemaakt voor mijn aanstaande (haha, klinkt goed) omdat hij vorige week jarig was. Dit plaatje van Karen Doodles vond ik perfect bij hem passen. Ik heb voor de rest slechts enkele stukken designpapier grofweg vastgeniet en vastgeplakt en daarna vond ik hem eigenlijk wel goed. De tekst 'Awesome' vind ik erg geschikt voor mannenkaarten. Toch wel wat bloemetjes erbij geplakt (moet kunnen vind ik) en klaar was hij. Ik wens jullie een fijne Valentijnsdag met hopelijk nog wat leuke verrassingen ;)

**************************
Allsorts: Free & Easy February
Here come the boys:  favourite song (The boy does nothing - Alesha Dixon)
**************************

Today it's the day: Valentinesday! And still I haven't made a Valentinescard, shame on me :) It's not that I don't really like it at all, but with 'Carnaval' coming and my hubbie-to-be's birthday there was no time for it. I've made this card for my hubbie-to-be. The image from Karen Doodles is just perfect for him :) I've stapled some papers onto the card and added a few flowers (I really think flowers can go on a mencard) and stamped the text 'Awesome'. I wish you all a very happy Valentinesday with lots of surprises :)

Stamp: Karen Doodles, 'Awesome' rubber stamp
Papers: Oliver (Basic Grey)
Tools: stapler with blue staples, scissors to distres
Embellishments: flowers (Petaloo)
Coloured with: derwent pencils

14 opmerkingen:

  1. Prachtige mannenkaart! Nog gefeliciteerd met je hubbie-to-be.......
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie mannenkaart!Mooi papier en een erg leuk stempeltje! En natuurlijk nog van harte met je aanstaande:)
    Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart voor je a.s. hussie! Nog gefeliciteerd.
    Ik heb ook niks met valentijn hoor. Ben elke dag blij met man en kinders ;-)
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aw, what a brilliant image and a great card! Thanks for joining us at Here Come the Boys this time! Jacky HCTB DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je er een geweldige, mooie, super stoere mannenkaart van gemaakt!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zelf heb ik ook niks met valentijn en dus ook geen kaartje gemaakt! Gefeliciteerd met de verjaardag van je mannetje en wat een gave, stoere kaart heb je voor hem gemaakt. Vind het papier ook supermooi!!

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel leuk kaartje! Ik kan het nooit helemaal overslaan.. Maar heb dit jaar een digitale kaart gemaakt.. Erg he?! Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha typische mannenhouding dat stempeltje, leuk hoor, vast gefeliciteerd met je aanstaande (klinkt wel stoer hoor)en veel succes met de voorbereidingen voor carnaval! Groetjes Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke mannenkaart! En aanstaande klinkt erg goed :) hihi ik ben vast aan het wennen aan "mijn man" want zo heet ie vanaf volgende week!! Fijne valentijn!
    Groetjes, Johanna

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel erg leuk kaartje chantal!! Groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb ook niet zoveel met valentijn, dus je benr niet de enige hoor, haha. Dit is ik elk geval wel een erg gave mannenkaart. En wat een leuk idee om het DP vast te nieten. Nog van harte met je hubbie trouwens en geniet binnenkort maar lekker van de carnaval (hebben wij hier in Friesland ook niks mee...).
    Lieve groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fab card Chantel! Love the Remote control image! Thank you for playing at Here Come The Boys! Woo x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Chantal,
    Ik heb ook helemaal niets met valentijn hoor ! Ik heb dan ook niets gemaakt en niets gekregen...
    Wat een onwijs leuke kaart heb je gemaakt. Leuk idee ook om wat scheurtjes vast te zetten met een nietje.
    Groetjes,
    Esmeralda.

    BeantwoordenVerwijderen