donderdag 28 maart 2013

DDCC #210- CAS

This weeks challenge at Dutch Dare Card Challenge is CAS (Clean And Simple). Some say this is easy, but in my opinion it is really hard to make a goodlooking CAS-card. I've made this card with the Sunny Day Flower digi from Meljen's Design, I hope the sunny days will arrive soon in Holland ;-) Want to join us? Hop over to Dutch Dare Card Challenges and go for it! Have a lovely thursday!

********************************
Deze week hebben we een CAS-challenge bij Dutch Dare Card Challenges. Een Clean And Simple kaart dus. Ik vind het altijd erg lastig om een goede CAS-kaart te maken. Juist omdat je er niet zoveel op doet, is alles wat je wel gebruikt belangrijk voor de compositie en de sfeer van de kaart. Ik heb gebruik gemaakt van de digi Sunny Day Flower van Meljen's Design. Ik hoop dat de zonnige dagen ook snel weer in Nederland arriveren :-) Als je mee wilt doen, neem dan snel even een kijkje op het blog van DDCC. Fijne donderdag!

Digi: Sunny Day Flower (Meljen's Design), tekststempel (Kaisercraft)
Tools: pearl pen brown (Viva)
Coloured with: Copicmarkers

12 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart heb je gemaaktt, ik vind de vorige ook heel erg mooi!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaart heeft geholpen hoor, hier schijnt een heerlijk zonnetje! Vind hem super gelukt en zo'n lieve digi! Een zonnige dag vandaag, Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Chantal,
    Super...een hele mooie CAS kaart, leuke stempel ..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart en de zon schijnt op je kaart vrolijk rond.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi lief kaartje ,tja het is echt zomer op je kaartje.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend gedaan weer Chantal, ziet er super uit.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goed gelukt je CAS kaart, vrolijk afdrukje.

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is ook inderdaad lastig maar deze is super gelukt, leuke afbeelding!.

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een leuke kaart. Ook je KKT kaart is super geworden
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Chantal,
    je kaart is heele rg vrolijk. En mooi CAS. Ik ga eens kijken of ik weer eens mee kan doen deze week. Ik houd erg van CAS!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Chantal, ik vind dat CAs ook heel lastig. Heb vanmiddag mijn eerste echte poging gedaan en die okk bij Dutch Dare gelinkt.
    Jouw kaart is prachtig, lekker voor het voorjaar.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen