dinsdag 12 maart 2013

Lily kaart nummer 2

Van het weekend liet ik jullie de eerste kaart zien die ik met een Lily stempel had gemaakt, vandaag show ik jullie mijn tweede. Dit is ook mijn 300e post viel me zojuist op, jeej wat gaat de tijd toch snel als je lekker aan het bloggen bent :-)
Deze kaart is veel anders dan de kaart die ik jullie hiervoor showde. Doordat ik dit keer met Derwent heb gekleurd komt het meisje veel zachter over. Ook heb ik voor veel minder druk achtergrondpapier gekozen, wat overigens wel uit hetzelfde blokje komt. Het is af en toe wel eens leuk toch om met dezelfde materialen een compleet andere kaart te maken?
Opnieuw staat hier de oven aan, jullie zullen wel denken, die is me toch aan het bakken geslagen, heeft ze zoveel honger? Maar het is allemaal voor een goed doel hoor, want over iets minder dan twee weken mag ik op het Paasfestival bij Pipoos de demonstratie met het bakken van paaslekkernijen verzorgen en daar hoort natuurlijk Carrot Cake bij ;-). Nou je, de laatste mini-cupcakes staan inmiddels in de oven en dan kunnen ze nog even in de vriezer voordat ze als proefmateriaal kunnen dienen ;-) Fijne dinsdag verder!




Stempel: Lily met gieter (joy!crafts)
Papier: This en that Graceful (Echo Park)
Tools: cuttlebug, lin en lene stencil (joy!crafts)
Embellishments: lint (Tilda)
Gekleurd met: Derwent potloden

9 opmerkingen:

  1. Ah wat een schatje heb je gemaakt Chantal, ik vind het een prachtig kaartje. Klinkt heerlijk je carrot cake.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Whaw, zoveel blogposts al, gefeliciteerd :-D
    Wat een lief kaartje. Hopelijk kunnen we binnenkort zelf weer zo in de tuin gaan staan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Chantal,
    Deze is ook weer schattig, leuk die zachtere tinten en gefeliciteerd met je 300 ste blogpost..super..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je 300e blogpost en dat er nog maar vele mogen volgen. Heerlijk zomers kaartje.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart geworden hoor Chantal, zo af en toe met de Derwents kleuren is best wel weer leuk. Heb ik ook ontdekt, ga ik ook weer doen. Even een vraagje: wat is een CAS kaart eigenlijk. die moeten we voor een van de volgende challenges maken maar weet niet goed wat daar mee bedoeld wordt!! Kun jij me dat vertellen?? Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hier ook weer een mooie frisse lentekaart ! en met potloden kleuren is niet makkelijk, heb ik ontdekt dit weekend, bij jou, goed geslaagd
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lief kaartje! Succes met bakken en tot de vergadering, Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een liefie!! Mooi zacht van kleur. Wat gaaf dat je de demonstratie op het paasfestvial van Pipoos mag verzorgen. Succes met het bakken en tot maandag!!! Gezellig! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen