donderdag 18 juli 2013

DDCC #226- Floral Frenzy

A good day to all of you and welcome on my blog again! Today we have a new challenge for you over at Dutch Dare Card Challenges. We would love you to go 'Floral Frenzy'. Who does'nt love working with flowers? I've made a summercard with a little mermaid on it who is chilling in the flowers (Little Mermaid Resting in the Flowers by A day for daisies). I've used a die-cut from the same paperbloc I've used for the background. I've made the other five flowers using a Joy!crafts die. I've added some sparkles on the fishtale of the mermaid. I am really happy with the way it turned out, I hope you like my card as well. Have a lovely day!

**********************************************
Goeiemorgen allemaal en fijn dat jullie weer op mijn blog komen kijken. Vandaag heb ik een nieuwe kaart voor jullie voor de challenge bij Dutch Dare Card Challenges. Deze week is het thema 'Floral Frenzy'. Wie gaat er nu niet graag los met bloemen? Ik heb een zomerse kaart gemaakt met een kleine zeemeermin erop (Little Mermaid Resting in the Flowers by A day for daisies). De die-cut in de hoek komt uit hetzelfde papierblok als het achtergrondpapier. Dit is een blok van de Action, maar ik ben er helemaal weg van. De andere bloemetjes heb ik gestanst met een stans van joy! crafts. Ik heb flink wat stickles op de staart van de zeemeermin aangebracht. Ik ben best wel tevreden met deze kaart, hij is lekker vrolijk en zomers geworden. Fijne zonnige dag vandaag!

Stamp: You make me smile (Magnolia)
Papers: papierblok Action
Tools: cuttlebug, flower die no.1 (Joy!Crafts), rand no.6 (Joy!Crafts), stickles (Pipoos)
Embellishments: plakparels (Action)
Coloured with: copic- and flexmarkers

9 opmerkingen:

  1. Wow wat is het een prachtige kaart! Mooie kleurtjes en een geweldige layout! Super!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattige kaart!! Een zonnige dag vandaag, Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Whaw, prachtig! En wat vind ik de digi zooooo mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatje zeg! ik vind het een heel lief kaartje geworden!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooh wat een lieverdje,leuke zomerse kleuren heb je gebruikt,en wat een leuke digi,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een schattige kaart met deze digi. Heerlijk al die stickles...
    Prachtig blokje van de Action hè? Ik heb het in nog 2 andere kleuren ook. Jij ook?
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuke kaart Chantal! En jij ook gefeliciteerd he :) Leuke tijden he... En ook wat voorbereidingswerk :) Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Awesome , this is beautiful. Love the colors you used.
    Lisa
    (FellowDT)

    BeantwoordenVerwijderen