donderdag 5 september 2013

Bloghop DDCC -> Creative Knockouts

Hello you all! Welcome to my blog. When you follow this weeks bloghop from Dutch Dare Card Challenges, you came here from Celine's blog. When you came here out of nowhere and you want to do the bloghop, please hop over to Dutch Dare Card Challenges and start our bloghop over there. When you follow the bloghop you will see a lot of nice work from my fellow DT-members and you will end at our new space in blogland: Creative Knockouts! We will change from Dutch Dare Card Challenges to Creative Knockouts, but don't worry, we will have the same kind of challenges every week and the same DT-team, but we just have a new adress and a new name. Here is the list with everyone who is participating in the bloghop:

DDCC
Kelly
Linda
Vicky
Celine
Chantal -> That's me!
Lisa
Helen
Caz 
Amy
Maria 
Carmen 
Lilia 
Creative Knockouts 

You can win some great prices during the hop. I also have some blogcandy for you. For the main blogcandy, you have to hop over to the start of the bloghop. My little blogcandy is under the card I've made for this weeks challenge. How can you win my candy? Be or become a follower of my blog and the Creative Knockouts blog. Give me some comment on this card. Next week I will pick a winner.

Over to this weeks card. The challenge is to make a Masculine Card. We are sponsored by Dr. Digi's and I've worked with High Score Hugh. He just looks like my husband when is playing computergames. I've coloured him with Copics and used some leftover papers from Basic Grey and Little Yellow Bicycle. You can find this weeks challenge over at our new space: Creative Knockouts.

Thank you for hopping over! Please continue to go to Lisa. Have a nice hop today!

***************************************************************

Hallo allemaal! Een hele lange post van mij vandaag, terwijl het niet eens mijn week is :) Deze week gaan we namelijk met het blog van Dutch Dare Card Challenges over naar een nieuwe blogadres met een nieuwe naam. Als je de hop volgt, kom je hier vanaf Celine. Kom je vanuit het niets en wil je graag meedoen, neem dan even een kijkje op het blog van Dutch Dare Card Challenges.
Wanneer je de bloghop doet kom je langs allemaal mooie creaties van mijn collega DT-members. Op het laatst kom je uit bij onze nieuwe stek: Creative Knockouts. We veranderen dan wel van naam en plaats, maar we blijven dezelfde manier handhaven met hetzelfde team: we hebben dus elke week een challenge voor je! Dit is de volgorde van de bloghop:

DDCC
Kelly
Linda
Vicky
Celine
Chantal -> That's me!
Lisa
Helen
Caz 
Amy
Maria 
Carmen 
Lilia 
Creative Knockouts 

Tijdens het hoppen kun je leuke prijzen winnen. Ook ik heb een klein prijsje beschikbaar gesteld. De foto is te vinden onder de kaart die ik voor deze week heb gemaakt. Hoe kun je mijn candy winnen? Word volger van mijn blog en van Creative Knockouts (als je dit nog niet bent) en geef een reactie onder dit bericht. Makkelijk he? Volgende week zal ik een winnaar kiezen.

Over naar de kaart van deze week. We hebben deze week de challenge 'mannenkaarten' voor jullie. We worden gesponsord door Dr. Digis en ik heb met High Score Hugh gewerkt. Hij lijkt precies op mijn man als die computerspelletjes zit te spelen, haha. Ik heb hem gekleurd met Copics en de papiertjes komen uit mijn restbakje. Twee ervan zijn van Basic Grey, eentje van Little Yellow Bicycle. Je kan deze challenge vinden op ons nieuwe blog: Creative Knockouts. 

Dank je wel voor het langshoppen en nog veel plezier als je de bloghop volgt. Na mij mag je naar Lisa hoppen. Veel plezier!

Digi: High Score Hugh (Dr. Digis)
Papers: Oliver (Basic Grey) and Traveler (Little Yellow Bicycle)
Tools: cuttlebug, creatables Van harte LR0220(Marianne Design), edge scraper (Panduro)
Embellishments: buttons (Fizzy moon)
Coloured with: Copics

My blogcandy for you!

23 opmerkingen:

  1. love your card... This graphic is perfect for my son as well!
    Going to carry on to Lisa's blog

    Carmen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I just adore this image. It's so perfect for a guy card!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Chantal,idd ik zie wat je bedoelt,whaha,leuke kaart hoor,zeker voor mannen die van gamen houden,ik ken er nog een ;p lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. That image would work for so many men. Thank you for the hop hugs Karen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Great image and love the DP you chose!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lovely card Chantal and a great image. I know some men like that!!!Groetjes, Ursula

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wow Chantal this is so cute, I love it. My grandson looks like that too. Thanks for the chance to win your candy.
    I have become a follower and would love for you to come visit me.
    www.ladybugstampers.blogspot.com
    Linda K.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Chantal,
    ik las al op de blogs dat er een verandering zou komen en ik ben ok volger geworden. Leuk zo'n bloghop ter ere van...
    Je kaart is lachen. Deze kende ik nog niet. Mijn man speelt ook wel eens een spelletje, maar dan gewoon op de computer niet met zo'n controller.
    En wat heb je en mooie candy in de bloghop!! Gaaf.

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. HAHAHA, this is such a silly image and you did an awesome job . Your coloring is super!
    Lisa
    DT sis

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Great card - I just love this image. Teriffic coloring and a really super layout. Really enjoying all the DT creations.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fabulous card and lovely candy :-) I am very much enjoying this Hop. Thank you :-)

    IKE in Greece xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een gave mannenkaart! Vind het zulke leuke digi's van Dr Digi, ze hebben een hoop voor mannen!!
    Geniet van je weekend, Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super image, great for my sons and grandson too. Great colouring and dp too :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Great card and cool image. Absolutely great hop, and I am on my way again. lol. Hugs, Jen x
    Krafty Keepsakes

    BeantwoordenVerwijderen
  15. These images are so fun for masculine cards! Great work this week Chantal!

    Hugs, Kelly

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Love these funny images! Great card Chantal.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wij zijn toevallig tegelijkertijd aan het bloggen haha!! Een stoere mannenkaart Chantal! Fijne zondag. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Love your card I know plenty of boys/men that play that way :) hugs Nikki

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hi Chantal, love to be here ..now following you and new CKB. Thanks for the chance!!
    http://www.kalasirjana.blogspot.in/
    sumanpandit@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Chantal, wat een leuke bloghop hebben jullie opgezet om jullie nieuwe blog te promoten. (Gelukkig bij jou weer even in het NL een reactie achterlaten). Deze afbeelding zou hier ook heel toepasselijk zijn. Leuke kaart heb je ermee gemaakt.
    Mooie candy heb je ook samengesteld.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een hele mooie kaart! En bedankt voor de kans om je leuke blogcandy te winnen :-)

    BeantwoordenVerwijderen