donderdag 2 januari 2014

Creative Knockouts #18 - All that glitters

First of all, I wish you all a happy and creative 2014! I hope it brings much joy and happiness for all of you!
This week we have a new challenge for you at Creative Knockouts: 'all that glitters'. Not so hard after the holiday-season ;-) I've worked with Bubbles Ice Skating from Lacy Sunshine, our sponsor this week. She has the most adorable images! I've coloured Bubbles with Twinkling H2O and used a papers with glitters for the snowflakes. Hope you can join us this week!

***********************************

Allereerst natuurlijk de beste wensen voor 2014! Dat het maar een mooi, gezellig en creatief jaar mag worden voor iedereen!
Vandaag ben ik weer terug met de challenge van Creative Knockouts, de vorige had ik even geskipt, maar ja het bloed kruipt waar het niet gaan kan. De challenge is 'all that glitters', dat is niet zo moeilijk net na kerst, dan zitten we allemaal nog in die mood ;-)
Ik heb gewerkt met Bubbles Ice Skating, een digi van Lacy Sunshine, zij hebben ontzettend leuke digi's. Ik heb haar gekleurd met Twinkling H2O's en de sneeuwsterren heb ik gestanst uit glitterpapier, genoeg glittertjes te zien dus... De sneeuwmannen heb ik uit dessinpapier geknipt, ik denk van een vel wat ik vijf jaar geleden heb gekocht, maar toch, het blijft leuk papier!

Papers: Eskimo kisses (Basic Grey),  Be Merry (My Minds Eye)
Tools: cuttlebug, Creatables Zweedse IJsster (Marianne Design LR0123), Snowflake border (Joy!crafts)
Coloured with: Twinkling H2O's 




9 opmerkingen:

  1. Een goed begin van het jaar 2014 met dit prachtig winters kaartje !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is die super leuk Chantal! Hopelijk hebben jullie een hele fijne nieuwjaarsavond gehad met jullie kleine wondertje :)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart!
    Gelukkig Nieuwjaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat schitterend gemaakt Chantal, ik vind het prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook voor jou het allerbeste voor 2014!!
    Wat een schattige kaart laat je weer zien. Mooi hoor!
    Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super cute Chantal! She really is adorable!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha Chantal,
    wat een leuke wiebelkaart is dit. En die sneeuwmannen zijn gelukkig niet gesmolten in die 5 zomers die ze overleefd hebben ;-) Erg leuk!!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen