vrijdag 31 oktober 2014

Armbandje met het kralenweefraam

En weer een ander projectje: ik zal toch de header van mijn blog eens aan moeten passen (Channiekes scraps and cards).

Dit keer ben ik aan de slag gegaan met kraaltjes en een kralenweefraam. Heel grappig om te doen en je hebt snel resultaat. Omdat dit mijn eerste armbandje is, heb ik nog niet echt gewerkt met een patroon, maar heb ik gewoon om en om wat kraaltjes aangeregen en zelfs dit vind ik al grappig. Snel maar eens aan de slag met een echt patroontje dan ;)

Ik wens jullie alvast een fijn weekend!

Benodigdheden:
* Kralenweefraam
* Rocailles
* Nylondraad om mee te weven
* Borduur/haakkatoen als spandraad (Durable)
* Rijgnaald
* Lintklemmetjes
* Sluiting

4 opmerkingen:

  1. Hoi hoi
    Wat ben jij toch creatief !!! Nu weer een armband. Geweldig. Super.
    Fijn weekend
    Thamar

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk om weer eens iets anders te proberen. Ziet er erg leuk uit!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat lijkt me nou leuk Chantal. Het is ook erg leuk om dit samen met johanna te doen . Ik heb haar 1 x ontmoet op de art specially en we kennen elkaar eigenlijk niet . Leuk he om zo samen te scrappen.
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog nooit gezien...maar wat een gaaf resultaat!! Fijn weekend, Johanna

    BeantwoordenVerwijderen