vrijdag 5 december 2014

Stoffen slinger

En we gaan nog even door met spulletjes die ik heb gemaakt voor Thijs zijn verjaardag. Bij de Action kwam ik een tijdje geleden een leuk zelfmaakpakket tegen om vlaggetjes te maken. De vlaggetjes waren al voorgedrukt dus je kon op deze manier vrij voordelig een leuke, bontgekleurde vlaggenlijn maken. Ik was helemaal weg van alle ruimtemannetjes, (zee)dieren en auto's die erop stonden.
Een paar avondjes was ik dus zoet met uitknippen, spelden, uitzoeken welk stofje ik bij welke applicatie ik zou gebruiken en achter de naaimachine zitten, maar ik ben onwijs blij met het resultaat. Weer een mooie stoffen slinger erbij :)

Made by Me, pakket om slinger te maken (Action)


5 opmerkingen:

  1. Hoihoi , eindelijk kom ik weer ff buurten. Even mijn schade af en toe proberen in te halen , je slinger is prachtigvgemaakt echt heel leuk verzonnen , mooi joh! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Chantal,
    ik vind je slinger echt heel vrolijk en gaaf. EN je hebt er jaren wat aan!!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi...die komt me bekend voor :) maar jij hebt ook netjes al die plaatjes uitgeknipt!!! Ik vind het een stoere vlaggenlijn, echt ook iets voor jongens! Heel leuk :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi
    Ik had de post even gemist. Sorry.
    Ik vind de vlag echt top geworden .heel stoer.
    Gr thamar

    BeantwoordenVerwijderen