vrijdag 28 november 2014

Traktatie Pietjes

Nu onze kleine man bijna de leeftijd van 1 jaar heeft bereikt, ben ik druk aan de knutsel voor zijn verjaardag. Afgelopen week heeft hij getrakteerd op het kinderdagverblijf. Ik wist al snel dat ik iets gezonds wilde trakteren: dat is ook wel zo handig op de babygroep. Het is natuurlijk de tijd van mandarijntjes en Thijs is er dol op, dus die keuze was ook snel gemaakt.
Om ook nog een beetje binnen het huidige thema (Sinterklaas) te blijven heb ik mandarijntjes opgepimpt tot Pietjes. Het idee vond ik natuurlijk op Pinterest, maar ik ben ook wel erg blij met hoe het geworden is :)
Toch wel heel erg leuk om als mama dit soort dingen te mogen bedenken :)

Benodigdheden:
* mandarijntjes
* strookjes cardstock
* crepepapier
* veertjes
* stift met eetbare inkt
* sjabloon en gouden pen

5 opmerkingen:

  1. Wat ziet dit er enig uit Chantal en met 1 jaar en ouder hebben ze dat maar wat goed door!! Ik heb genoten van het freubelen voor Sylvia's schooltraktaties (appelpiraatjes, muizen van peren etc.etc.), zo'n leuke tijd!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi
    Wat heb je dit toch leuk bedacht. Ik vond het ook zo leuk om dat te down met william z'n verjaardag. Maar dat is nu uit Den boze nu moet het stoer zijn. Geniet er nog maar lekker van het gaat al zo hard.
    Ik wens jullie alvast een fijne verjaardag toe
    Gr thamar

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja zaterdag is alweer de grote dag en dat moet groots gevierd...ëén jaar mama en papa...en natuurlijk Thijs EEN jaar, ik heb vanmiddag m'n kaartje al gepost ;p. Een hele leuke en lekkere traktatie. Geef je de kleine boef een knuffel? Fijne verjaardag...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je superleuke pietentraktaties gemaakt voor de kleine boy! Nou ja, klein? Bijna is hij alweer 1 en echt baby-af ;-) Alvast een fijne verjaardag!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superschattig deze oranjepietjes! Alvast gefeliciteerd en geniet van deze bijzondere verjaardag!!!

    BeantwoordenVerwijderen