maandag 17 november 2014

Simpele Babykaart

Ik bedacht me ineens dat ik nog een snelle babykaart had liggen die ik nog niet aan jullie had laten zien. Ik vind het altijd erg leuk om de naam van het kindje op de kaart te verwerken: dat maakt het lekker persoonlijk. 

De kleine Sven werd bijna 10 weken te vroeg geboren en dus moest het een snel kaartje worden. Toch vind ik het resultaat wel erg leuk geworden. Gelukkig gaat alles goed met deze stoere kerel en zal hij snel naar huis mogen :) 

Een fijne maandag allemaal! Hier zal hij in het teken staan van opruimen en schoonmaken, maar ja dat hoort er ook bij :) 

Papers: Eline's Nursery boy (Marianne Design)
Stamp: Eline's tekst baby's (Marianne Design)
Embellishments: charm

3 opmerkingen:

  1. Hoi Chantal, heel leuk! Ik heb pas ook een kaart met dit papier en deze letters gemaakt. Wel fijn dat de naam dan niet te lang is..
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Snelle kaart voor een snelle jongen..hihi..dat belooft wat voor de toekomst ;p
    Ik vind hem wel stoer met dat kleine veiligheidsspeldje en de gehele opbouw. Een naam erop doet het altijd goed vind ik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen