maandag 12 januari 2015

Gepimpte tas

Wat ontzettend leuk dat jullie steeds weer zo leuk blijven reageren. Zelf komt het er gewoon niet altijd van en dan is het dubbel zo leuk als er wel de moeite voor wordt genomen. Misschien als we straks toch echt aan een goede tablet gaan, dat het dan weer wel vaker gaat lukken, wie weet :)

Bij deze nog een projectje van een tijdje geleden: een gepimpte postmanbag. Deze tas heb ik versierd met diverse soorten textielverf: textielverfspray, glittertextielverf, 3d-textielverf en gewone textielverf. Met behulp van een sjabloon maakte ik de tekst erop. Ik vind hem zelf best geslaagd geworden en draag hem dan ook met trots. Fijne maandag verder!

 * Postmanbag wit 
* Sjabloon Love, Live & Dream 
* Textielspray limegroen 
* Textelverf dekkend zwart 
* Textielverf glitter roze 
* 3D-textielverf met glitters rood en blauw
* Tamponeerkwast
* Penselen

8 opmerkingen:

  1. Hallo Chantal, wat een leuk idee zo'n tas te pimpen. Het resultaat is geweldig leuk.
    Ik zit ook lekker 's avonds met de ipad op de bank reacties achter te laten, lekker makkelijk en snel opgestart, dus wat mij betreft is zo'n tablet wel echt een aanrader.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Chantal, wat een leuk kdee om zo'n tas te pimpen en het resultaat is geweldig.
    Ik zit ook lekker 's avonds op de bank met de ipad reacties achter te laten. Lekker makkelijk en snel opgestart en gezellig want je zit gewoon op de bank.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker stoer Chantal....een leuk project en ook nog bruikbaar....slim.
    XXX Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Chantal,
    wat een enige postmanbag zeg! Dat heb je heel mooi gedaan.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Stoere tas met een mooie tekst Chantal...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke blogje! ik zag u via andere haaksters, mooi om hier te lezen...groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Channiek, ben begonnen om weer eens langzaam de draad op te pakken en bij mijn bloggers langs te gaan. Wat een leuke en vrolijke postmanbag heb je gepimpt! Hoop dat je ook weer bij mij langskomt als je tijd hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi hoi
    Wat gaaf. Dit vind ik nou zo leuk dan heb je iets wat een ander niet heeft . Leuk leuk leuk.
    Ik hoop dat je mee gaat doen bij cards and scrap er doen steeds minder dames mee. Zo jammer. Ik ben benieuwd.
    Fijne dag
    Gr thamar

    BeantwoordenVerwijderen