maandag 19 januari 2015

Minion muts

Hier in het zuiden breekt over een aantal weken het carnaval weer los. Dit jaar mag onze kleine boef ook een paar keer mee en het was vorig jaar al duidelijk dat hij als Minion zou gaan. Het tuinbroekje hadden we al een tijdje hangen, het gele shirt heb ik vandaag nog weten te shoppen. De muts zou ik zelf haken: en dat is gelukt! Dankzij het geweldige patroon van Repeat Crafter Me heb ik zelf een Minion muts gehaakt en het was echt een makkie. Nu ik heb ontdekt dat het helemaal niet zo lastig is om een Amerikaans of Engels patroon te volgen, ga ik dat vast nog vaker doen: dat geeft weer een hoop nieuwe mogelijkheden :) 
Het enige wat nog ontbreekt aan de outfit van deze mini-Minion is het vermogen om de muts op te houden, want na een paar tellen ligt hij gewoon weer op de grond, of hij houdt hem heel lief tegen zich aan alsof hij er mee knuffelt, dat is dan weer wel lief :)

Materialen:
* Patroon Minion Hat (Repeat Crafter Me)
* Haaknaald nummer 5
*  Royal in geel, aquablauw, zwart, wit en grijs (Zeeman)

6 opmerkingen:

  1. Hoi hoi
    Wat geweldig. Ik denk dat William hem ook top vind hij is ook gek op de minions . Dat heb je toch weer top gemaakt .
    Fijne avond
    Groetjes Thamar

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aaaah wat leuk! Echt een schattige outfit is dat straks :) en inderdaad....mutsen ophouden is een uitdaging op zich!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk gedaan Chantal...misschien vastzetten met Olba-kit...whaah grápje...kon het niet laten ;D
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooh wat is die leuk! Ben benieuwd naar zijn volledig outfitje ;-)
    Hier zijn we nog aan het denken wat het gaat worden! haha...
    Gelukkig houdt ons kleine meisje haar muts wel op, ze vind het ook heel leuk!
    Met haar verjaardag heeft ze zelf haar kroontje een hele dag op gehad...
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die is leuk zeg! Die zouden ze hier (14 en 11 jaar) ook og geweldig vinden, al denk ik dat ze hem ook niet op zouden zetten. Laat je tzt een foto zien als hij hem op heeft?
    Groetenm Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah wat leuk! Dat ventje van jullie zal er superschattig uitzien met carnaval :)

    BeantwoordenVerwijderen