zaterdag 15 augustus 2015

Gehaakt konijntje

En weer was daar een leuke aankondiging van een zwangerschap. En ook voor deze lieve vriendin moest natuurlijk iets gemaakt worden. Dit konijntje had ik al een aantal keer voorbij zien komen en het patroontje ervan had ik opgeslagen zodat ik het nog een keer kon haken wanneer ik echt een doel had voor dit konijntje: en dat was nu dus :)

Het patroon is afkomstig van het blog Hilde haakt. Het patroontje is heel makkelijk en je kan het dus heel snel af hebben. Ik heb gehaakt met Syren, een garen van 50% katoen en 50% acryl. De volgende keer pak ik een wel een kleinere haaknaald want nu zijn de gaatjes best wel groot bij het minderen.
Ik hoop dat de aanstaande mama er blij mee is :)

Benodigdheden:
*Syren paars (Pipoos)
* Syren mintgroen (Pipoos)
* Durable zwart
 * Haaknaald 3,5
* Wolnaald
* Klein stukjes wit wolvilt
* Synthetische vulling (Panda)

2 opmerkingen:

  1. Wat een leukerd en handig dat het een makkelijk te maken patroon is. Bij de aankondiging van een zwangerschap wil je natuurlijk snel een kadootje kunnen geven.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat grappig zeg, dat ene oogje. Heel gaaf!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen