dinsdag 8 maart 2011

Create 4 Fun - challenge week 10

Na een heerlijk weekendje carnavallen, tijd voor een vrolijk lentekaartje (het weer is er in ieder geval wel naar). Toen dit vrolijke bloemenmeisje in de winkel verscheen, samen met die onwijs vrolijke blokje, kon ik het natuurlijk niet laten. Ik ben er bijna meteen mee aan de slag gegaan en ben erg blij met het resultaat. Behalve de bloemen en het takjesponsje is alles afkomstig van Marianne Design. Ik ben gewoon een ontzettende fan van haar spulletjes en vind vrijwel alles van haar leuk! Ik heb de sketch gevolgd van Create 4 Fun, eentje met best veel lagen, maar ik vind hem wel geslaagd! Fijne dinsdag verder!

After a weekend of carnaval, time for a happy spring card (the weather is perfect for this type of cards). When I saw this lovely flowergirl stamp arrive at the store, I had to buy it, together with the matching papers. When the time was there, I've made this card with it. I am very happy with the way it turned out. Everything except the flowers and the leafs are from Marianne Design, I really love all the stuff she produces! I've followed the sketch on Create 4 Fun, it has a lot of layers, but I really like the result using this sketch. Have a happy tuesday!


Stamps: Flower Girlz (Marianne Design), textstamp (Marianne Design)
Papers: Eline's Flowerz (Marianne Design)
Tools: leaf punch (Pipoos)
Embellishments: flowers (E-line), silver flowerbeads (Marianne Design)
Coloured with: Copics

3 opmerkingen: