woensdag 23 maart 2011

Piraatje

Vandaag een heel simpel kaartje: gemaakt voor een vriend die dit weekend zijn verjaardag viert. Het stoere piraatje vond ik wel bij hem passen. Ik heb alleen een pons gebruikt en mijn parelpen. Ik heb nog getwijfeld om de twee lege vlakjes naast het piraatje op te vullen maar ik vond het voor een jongenskaart zonder wel mooier. In de kaart staat de tekst: geen jaar ouder maar een dag ouder.
Fijne woensdagavond verder!


Today a clean&simple card: I've made this one for a friend who is celebrating his birthday saturday. I really like this little pirate and it's a perfect image for him. I only used the papers, a Martha Stewart Punch and a pearl pen. The spaces next to the image are a little bit empty. I was in doubt: I didn't know if I had to put a flower in there or a button or nothing. But I think this male card is quite nice the way it is! At the inside of the card there is a text: "not a year older but a day older"
Have a happy wednesday eve!

Stamp: Magnolia
Papers: SEI
Tools: Cuttlebug, nestabilitie scalloped oval, Martha Stewart Edge punch, pearl pen cream (Viva), stickels silver (Pipoos)
Coloured with: Copics

3 opmerkingen:

  1. Hoi Chantal, in al zijn eenvoud is het een prachtigekaart. Opvullen is inderdaad niet nodig. Groeten Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor jou misschien simpel, ik vind het een heerlijke stoere kaart!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen