woensdag 30 maart 2011

Friday Sketchers #147

Even heel snel de volgende post, ik had namelijk al bijna weg moeten zijn... schaam, schaam!
De volgende kaart heb ik gemaakt voor Friday Sketchers volgens de sketch die ze daar hebben. De materialen die ik gebruikt heb staan onder de kaart. Ik ben uiteindelijk toch gezwicht voor het piratenmeisje, want tja er staat nu eenmaal een kat bij he... Fijne woensdag!

A quick post for now, I should have been gone by now, shame on me! This card I've made for the Friday Sketchers. The materials are below the picture. I've bought this little pirate (I really doubted is for a while), but the little cat made me do it :) Have a nice wednesday!

Stamps: Hands up, Young Rebels (Nellie Snellen), punch&stamp (Pipoos)
Papers: Eva (Basic Grey), Black Magic Cardstock (Coordinations)
Tools: Cuttlebug with embossing folder perfectly paisley (Provocraft), punch petal (Pipoos)
Embellishments: ribbon, pink pearls
Coloured with: copics

7 opmerkingen:

  1. Hoi Chantal,
    Leuk kaartje heb je gemaakt.Mooie combinatie van kleuren.En ook erg leuk gedaan met die bloemen zo. Succes met je volgende creatie.
    Groetjes,Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super, wat een geheel, prachtige kleuren en details ook!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk kaartje zeg en wat een gaaf stempeltje. Groetjes Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk kaartje is dat zeg. Leuk zijn die stempels he?
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat is dit een liefie, ik vind de kleurtjes mega leuk bijelkaar staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh this is so cute, gorgeous card.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een stoere piraat zeg, als alle piraatjes zo zouden zijn, dan zou het allemaal wel meevallen hihi
    mooie kleurencombi ook!

    BeantwoordenVerwijderen