dinsdag 4 december 2012

5 December Groetjes

Zo, daar was ik alweer. Ik heb vandaag voor jullie een heel simpele kaart die ik toch even met jullie wilde delen. Tussen al het kerstkaartgeweld heb ik namelijk ook nog een Sinterklaas-kaartje gemaakt en aangezien morgen de grote dag is, mogen we de Sint op dit blog natuurlijk niet vergeten ;-)
Dit kaartjes is vrij simpel, maar ik vind het plaatje al zo ontzettend leuk dat het ook niet veel nodig heeft. Ik heb behoorlijk mijn best gedaan op het kleuren (met Derwent potloden) en daarna de kaart nog wat versierd met een Sinterklaas-stempelset van Pipoos. Ontzettend leuke teksten staan hierop.
Deze kaart wil ik laten meedoen met de challenge op het blog van Kleuren met Derwent waarbij het thema Sinterklaas / Kerstman is.
Zo dit kaartje gaat zo op de bus richting mijn kleine nichtjes. Ik zie jullie allemaal donderdag bij mijn DDCC-kaartje en ik heb ook nog kerstkaatjes liggen om te posten, een drukke week in blogland dus ;-)

Afbeelding: Stempelvel Sinterklaas
Stempel: Sinterklaas (Pipoos)
Papier: Kaisercraft
Gekleurd met: Derwent potloden

9 opmerkingen:

  1. perfect bedankt voor je deelname bij derwent en prisma's

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is leuk!!! Had ook met een sint kaartje mee willen doen , alles ligt klaar en uitgeprint maar heb helaas géén tijd meer stuur nu maar een kerstkaartje in. Succes!! Een fijne avond, Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schatje, heel lief, leuk dat je meedoet bij Derwent en Prisma, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  4. inderdaad, het plaatje heeft niet veel nodig ! mooi en leuk kaartje
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi kaartje! Fijne Sinterklaasavond gewenst :)
    Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig kaartje, leuke afwisseling tussen alle kerstkaarten!
    liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende kaart en zo bijzonder om eens voor de Sint te maken!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schattig kaartje zeg
    groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke afbeelding van die ondeugende kindjes,mooi gekleurd ook,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen