maandag 10 december 2012

Eline's uiltjes

Het is hier alweer bijna donker en tijd om weer eens een kaartje te posten. De kerstboom staat nog in een doos op zolder, maar die ga ik zeker morgen tevoorschijn toveren, want in deze donkere dagen is elk lichtje welkom :-)
Vorige week vond ik nog een aantal envelopjes in de maat 9cm x 12cm. Meteen kwam er bij mij het idee opzetten om nog een aantal kerstkaartjes te maken in dit miniformaat. Deze drie zijn de eerste die ik op deze manier gemaakt heb. Ik moet zeggen dat ik erg te spreken ben over het resultaat. Ze zijn heel simpel, maar die uiltjes maken ze toch een beetje bijzonder.

Ik wil met het bovenstaande kaartje meedoen met de volgende challenges:
Voor nu allemaal een fijne avond!



Afbeelding: Eline's Christmas Owls 3d-sheet (Marianne Design)
Papier: uit de restjesbak
Tools: Cuttlebug, embossingfolder swiss dots & christmas countdown (Provocraft), creatable let it snow (Marianne Design)
Embellishments: lint seasons greetings (Dovecraft), washitape groen (Dovecraft), plaksteentjes (Action)

11 opmerkingen:

  1. Simpel, maar erg mooi! leuk en vrolijk met de uiltjes.
    Groetjes, marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze erg leuk geworden Chantal!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Chantal, heb onlangs ook zo'n knipvel gekocht met die geweldige uiltjes (leuk zijn ze!!!) en ben ook nog aan heb bedenken hoe ik die ga gebruiken. Jij hebt me in ieder geval al weer wat inspiratie gegeven met deze geweldige kaarten.
    groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn dat geweldige leuke stempels!!! Ik vind de kaarten super!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Klein, fijn en super leuk Chantal!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zijn ze super geworden Chantal je kaartjes, erg mooi gedaan weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leuke kaartjes zijn dat zeg!!
    groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Chantal,hier gaat zeker het motto,klein maar fijn(en leuk)op,hier staat inmiddels de boom,vers van het land,ruikt heerlijk en met de lichtjes zit 't ook wel snor.Misschien kun je nog uiltjes in de boom hangen?? ;) lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Such lovely cards! Great images and colors! Thanks for joining my challenge over at Cupcake Craft Challenge this week! Good Luck! Hugs and sunshine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super cute! Thanks for joining us at Cupcake and good luck! Delphine xx

    BeantwoordenVerwijderen