donderdag 20 december 2012

DDCC - Inspiration Challenge

This week at DDCC, we want you to be inspired by the picture you can find at the bottom of my post. So: lots of blues, whites, silvers, snow, ice, winter and weddings. I've worked with the icicles, snowstars, the blues and silvers, and the sparkles. Hope you can join us this week ;-)

********************************************************
Deze week hebben we een inspiratiefoto voor jullie op het blog van DDCC. Je kan de foto onderaan mijn post vinden. Ik heb ervoor gekozen om te werken met de blauwtinten en ook het zilver en wit te gebruiken. Verder heb ik ook de ijspegels en sneeuwsterren terug laten komen en glitters toegevoegd. Misschien vinden jullie het ook leuk om mee te doen?
Tilda heb ik deze keer weer gekleurd met Twinkling H2O's. Ik heb wat restjes Maja-papier uit mijn restjesbak gevist en voor de rest nog wat kleine plakpareltjes en een vilten sneeuwster gebruikt. Langs het afdrukje heb ik een randje met zilveren glitterlijm aangebracht, dit geeft het wel een beetje de 'icy' look. Fijne donderdag allemaal!

Stamp: Tilda with Snowheart (Magnolia), texstamp Forever Friends
Papers: Maja Design
Tools: cuttlebug, creatables ijspegel, glitterlijm zilver (Pipoos), Liquid Applique wit
Embellishments: plakparels (Action) 
Coloured with: Twinkling H2O's, distress inkt tattered rose and vintage photo 

***************************************************************

12 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt Chantal en wat een prachtige inspiratiefoto met superwinterse ijsblauwe kleuren. Ga eens kijken of me dat nog gaat lukken.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kleuren, een echte winterse kaart, super mooi!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een schitterende inspiratiefoto en jouw kaart sluit daar wel zo superrrr bij aan, prachtig Chantal!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi in dat ijzig blauw,mooie winterse kaart,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Chantal,
    wat een mooie kaartje heb je gemaakt! Dat blauw geeft toch altijd zo'n mooi winters effect!
    Super.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kaartje, echte winterse uitstraling!! Alvast gezellige kerstdagen, Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een hele mooie kaart ! super, de kleurtjes zijn helemaal geslaagd !
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg mooi en een sfeervol winters geheel.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Chantal,

    Ik vind je kaartje supermooi in deze kleur, hij is heel cool.

    Liefs Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen