zondag 24 februari 2013

Geen roze baby-meisjeskaart

Zo, uiteindelijk heb ik het toch al die tijd helemaal fout gehad. Ik had voor mijn nichtje eerst een blauw kaartje gemaakt en daarna een hele tijd gewacht met het maken van een meisjeskaartje (want ik was er echt van overtuigd dat ze een jongen ging krijgen) en nu is ze gisteren bevallen van een meisje! Maar goed, in plaats van een roze kaartje, krijgt ze een groen/geel kaartje in de bus.
Deze knipvellen van Marianne Design had ik al een tijdje liggen en ik vond het tijd om daar eens iets mee te gaan doen. Ook het borduurstencil van Eline wilde ik weer eens gaan gebruiken en uiteindelijk is er onderstaande kaart uitgerold. Ik ga nu nog even genieten van een welverdiende (vind ik zelf, haha) knutselavond, dus misschien heb ik jullie de komende dagen nog meer om te laten zien. Sowieso woensdag (kleurenkaartenteam) en donderdag (nieuwe DDCC-challenge). Ik hoop morgen of overmorgen even bij jullie langs te hoppen want op dit moment jeuken mijn handen om iets te gaan doen, hihi. Fijne zondagavond!

3D-plaatje: Eline's Vintage Babies (Marianne Design)
Papier: Soft Pastels (Marianne Design)
Tools: Eline's teksten borduren (Marianne Design), cuttlebug, macarena corner die (Memory Box) , scallop circle stans (nestabilities), dmc garen, parelpen cream (Viva)
Embellishments:  grossgrain ribbon geel, brad vlinder (Xenos)

17 opmerkingen:

  1. Haha, verrassing dus voor jou ;-)
    Ik vind deze kaart ook ideaal voor een meisje. Echt een hele mooie!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh en geniet van je knutselavond! Benieuwd wat je nog allemaal gaat laten zien :-D

      Verwijderen
  2. Wat een lieverdje van een kaart.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zou jij vreemd op hebben gekeken toen je hoorde dat het een meisje was hahaha, maar gelukkig kon je nog een ander schitterend kaartje maken, gefeliciteerd trouwens. Hoop dat je op dit moment heerlijk aan het knutselen bent Chantal.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het blijft toch niet te voorspellen hè, haha maar je hebt een schattig kaartje gemaakt hoor. Lief zijn deze plaatjes toch, ik heb ze ook nog geknipt liggen.....zou er ook weer eens mee aan de slag moeten.
    Ik hoop dat je je lekker vermaakt in je hobbykamer, groetjes van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beeldige en hele lieve kleurtjes op dit schattige kaartje en zoooo leuk eens geen roze voor een meisje! Ja joh, tenzij je het perse wilt weten is dat juist altijd de grote verrassing.........wat zal het zijn?????? Nou jij zat er dus goed naast Chantal hiihi!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Chantal

    Dat is lachen......jij zat er dus ook naast.
    Je kaartje in deze mooie zachte kleuren vind ik prachtig.
    Veel freubel plezier nog.

    Liefs Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hahaha, ja, zo kun je je dus vergissen! Maar deze kaart is wel erg leuk geworden zeg!
    Leuk die borduurletters!!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Chantal,
    Wat leuk gedaan in deze kleurtjes, zelfs de borduurmal gebruikt..en..alles past perfect bij elkaar..leuke kaart voor een meisje.. groetjes van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haha,ja het blijft een fifty/fifty gok,je kaart is een lieverdje,leuk die kleurtjes en het geborduurde woordje is ook top,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Erg lief en schattig babykaartje! Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oohh wat een schattige babykaart. Lief in deze kleurtjes.
    Hihi...je had 50% kans ;-)
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Echt een heel lief kaartje, mooie zachte kleurtjes!!

    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Echt een heel lief kaartje, mooie zachte kleurtjes!!

    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een lief kaartje!! Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen