maandag 4 februari 2013

Stoer kereltje

Op 19 juli van afgelopen jaar heb ik dit bericht geplaatst. Een kaartje voor mijn nichtje die toen in verwachting bleek te zijn. Inmiddels komt de uitgerekende datum rap dichterbij en wordt het tijd om een kaartje te maken voor de kleine babyboy of babygirl, want dat mogen we nog niet weten :-)
Dit is in ieder geval de jongensvariant. Ik blijf de Koetie-stempels erg geschikt vinden voor babykaartjes. De tekst 'stoer kereltje' is dan ook zowel van toepassing op de koe (dat is ook nogal een durfal dat hij zomaar op de maan durft te zitten) als op de nog te geboren worden baby, die als stoere kerel de wereld gaat betreden :-)
Ik heb papier gebruikt van Eline's Babies en ook een stukje whitewash colorcore (dat is gekleurd papier met een whitewash bovenlaag die je er eventueel af kan schuren, zoals ik met de geemboste spots heb gedaan). Koetie heb ik gekleurd met Twinkling H2O's en de randen heb ik bewerkt met distress inkt Chipped Sapphire. Eindelijk heb ik de handige tool aangeschaft zodat je mooi kan beinkten zonder strepen. Als zuinige zeeuw deed ik dat nog steeds met een schuursponsje, maar dit resultaat is toch vele malen mooier.
Ik heb vandaag mijn 'weekend', dus ik ga snel een rondje boodschappen doen en poetsen en daarna kom ik waarschijnlijk nog wel even bij jullie terug. Fijne maandag allemaal!

Stempels: Koetie op de maan (Nellie Snellen), tekststempel (Marianne Design)
Papier: Eline's babies blue (Marianne Design), whitewash colorcore papier
Tools: cuttlebug, embossing folder Spots and dots (provocraft)
Embellishments: kant, bloemenkant en bedeltje veiligheidsspeld
Gekleurd met: Twinkling H2O's

15 opmerkingen:

  1. How very pretty your card looks in the soft blues.

    It's great to see you at Allsorts challenge this week, thanks much for joining in.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje!! Ben benieuwd naar je meisjes kaartje! Kan ook niet meer zonder mijn distress tool. Een gezellig "weekend" en tot donderdag, Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een schattig kaartje Chantal. Ook ik ben benieuwd naar de meisjesversie.
    Zonder mijn blendingstool kan ik niet meer. Bij elke kaart of creatie gebruik ik ´em.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief kaartje
    Groetjes Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een bjoetie van een kaart,schitterend ingekleurd.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jaja, " time flys" leuk kaartje voor een baby jongetje, maak je ook een meisjes variant hierop??
    Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh how sweet! Thanks for sharing your card with us at the Simon Says Stamp challenge this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een leuk babykaartje en zo grappig met die koe op de maan.
    groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ach wat een schattig babykaartje is dit!!

    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat spannend Chantal, je jongensbabykaartje is in ieder geval super gelukt. Het meisjesbabykaartje zal er wel net zo super uitzien neem ik aan.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Thanks for entering our cute challenge at allsorts Tracy x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een leuk babykaartje Chantal, schattig dat koetje!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een ontzettend schattig kaartje, ik smelt gewoon van die lieve kleurtjes en het koetje!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Chantal

    Wat een lief babykaartje, heel mooi met dat zachte geel.
    Succes met het maken van een meisjes babykaartje........je zal zien dat je die nodig hebt.

    Liefs Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. This is just wonderful. Both sweet and adorable! Thank you for joining us at ABC's challenge. Good luck and I hope we see more of your lovely work in the future!

    BeantwoordenVerwijderen